Vasa!

For til vasa klockan halv 2 idag och vi for via almanda och lämmnade in trycket vi ska ha på våra byxor. Sedan så åkte vi iväg till vasa city! Malin och jag sprang runt på stan, jag köpte ett jeansshorts par och en tunika.
Jag letade något som jag ska ha på mig i heljen när det är fagerö men jag hittade nu ingenting :P
När vi kom hem så gik jag till cissi för hon behövde mig för nått tecknings projekt i skolan.
När jag kom hem där ifrån trodde jag att telefonen hade kapat men den funkar nog nu igen, men det lyser någon konstig lampa där bak men (hmmm) nåjaaaa.
Imorgon får jag se vad jag hittar på jag kanske åker ner till villan med vespan för mamma och pappa är där men få se det då imorgon :D
Cya!
Ritat på paint igen :D
Ta inte illa upp hur det ser ut malin :D det är bara rooligt att rita på paint !!

Kommentarer
Postat av: Malin

yes! jag har nu mäjr musklär åp ien arm (Y) :D

2010-06-01 @ 09:45:32
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/
Postat av: Emma

hihi ooops :D men du bär ju shoppar påsan i han armin sååå ;D

2010-06-01 @ 21:33:18
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0