Day 01 – Introduce yourself

okejj tar första rubriken idag nu då. 

Okejj ska presentera mig lite då. Jag heter då Emma Lindahl och är uppvuxen i Närpes och bor där ennu förståss. Eller veckorna så är jag i gamla vasa och bor på internat. Jag studerar till läkemedelstekniker i Gamla vasa. Det är kanske många som inte riktit vet vad det är men man kan jobba på apotek när man är klar och man sköter om varor, prissättningar, lite kundbetjäning, skriver recept o.s.v. Mina intresse är att umgås med mina vänner och att sjunga och spela gitarr. Nu på sista tiden har jag också börjat tycka om Zumba väldigt mycket men det blir väl inte så ofta men när man har tid så åker man direkt. Det är faktist en av de roligaste träningssätten. Som person är jag väl väldigt snäll, flummig ibland, omtänksam, och skrattar åt mina egna skämt mest hela tiden. :D hehe.
Tycker också om att resa mycket, shopping, ja man skulle kunna räkna upp hur mycket som helst vad man tycker om att göra på fritiden men .  dt här är väl det mesta tror jag, visst skulle jag kunna sitta och berätta hur mycket som helst men jag tror jag tar och avrundar här.

Ha en fortsatt trevlig dag.
PYSS!

 

liten bild då här på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0