Hemma

Är hemma från vasa nu, är ledig fredagarna som sakt. Tog bussn hem som gick 20 över 3 ungefär och var hemma halv 5 typ. Slappade bara när jag kom hem. Men sedan så kom macke, linn och malin och hämtade mig och så åkte vi till biblioteket för vi skulle ha någon pysselbok som vi ska ha i skolan när vi ska planera något till några åldringar som vi ska åka och pyssla med. :D Vi tittade också om vi skulle hitta någon bok att läsa i modersmål, för vi ska läsa en bok där :S hatar det där att läsa bok och presentera jag. Sedan så kom Rex och hämtade malin och mej och vi åkte till halpa halli och tittade och köpte en liten sak vi ska ha på internatet. Nu ska jag titta tv och inte göra så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0