lite om igår.

Igår så var jag på know how mässan och stod typ och demonstrerade, haha ne jag hade typ folk att skriva upp saker som vi hade på bordet och dom skulle skriva vad det var eller vad dom användes till. Kom nog blandade svar verkligen, men dom var nog duktiga också. Det gick också brandalarmet i Botnihallen så det var att traska ut då, men det visade sig att det bara var en övning. Sedan när jag kom  hem där ifrån så väntade jag på lelle som skulle hämta mig och vi åkte iväg på sångövning. Vi provad också lucia klänningarna. Sedan satt jag på in till stan och väntade på att mamma och pappa skulle komma till stan. Så medans fick jag nu En julklapp färdig köpt, har bara 5 kvar nu då :P hehe. Sedan när mamma och pappa kom så gick jag till Arnolds och åt en begel, vet inte riktit hur man skriver det. Sedan så inhandlade jag också en halsduk faktist. Sedan så for vi till internatet och jag packade ihop sakerna och sedan åkte vi hem. Skönt med lediga fredagar.
Idag blir det julmat och allt sånt trevligt för idag firar vi lilla jul. Härligt. Sedan ikväll blir det idol. Cyaaaa.
Glad lilla jul Alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0