Rita å måla.

Malin och jag har suttit och ritat och målat massa med teckningar nu på kvällen. Vi satte upp dem på köksväggen så det skulle bli lite hemtrevligare. Imorgon börjar man halv 9 och har projektarbete som det heter och vet inte riktit vad det går ut på men lite. Vi har ju ocksp en kurs i yrkesämnen som heter projektarbete men det är lite annorlunda det nog.  Fick reda på idag av malin att dom hade hört av läraren att vi är lediga alla fredagar (Y) Så det blir ju kortare veckor. '
Ska imorgon på första sångövningen inför lucia. Så då kommer pappa hit till stan för jag hittar inte ens till stället där vi ska v jag :P haha Men jag hade faktist inte hört om det där stället. Jag brukar nog veta var ganska mycket finns här i vasa stad men inte det där.
Lite av bilderna vi har ritat å målat. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0