Slö onsdag

hallå. Har varit slö dag idag, har suttit och degat framför tvn heela dagen, suttit på mammas dator några gånger. Nu först sitter jag på min egen och nu är klockan snart 11. Ska kolla på youtube nu lite före man lägger sig, har yrkesprov del 2 imorgon och det kommer gå ut på samma sak alltså att ta in varor. Måste också hinna gå in på twitter före man lägger sig också, och se vad den "famous" världen sysslar med. Det är faktist riktit kul att följa kända personer och få veta vad dom sysslat med och sånt, men det är mest olika spelningar hit och dit men endååå. :D
Nehh nu ska jag sluta pladdra på. 

Hejj svejjs leverpastejj
^^,

johh förresten tycker mitchel musso är gaanska så sööt :D
vet inte hur jag har kommit fram till det nu men jag såg en bild och en video om honom så då slog det mig ;P haha jaah jag och mina funderingar (Y)


dom som inte vet  vem han e kan ju fasst skriva namnet på google eller nått :P
men han har nu varit med i hannah montana :P (Y) och han sjunger också, han har riktit bra låtar faktist :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0