This is the life ^^/

Hejpps :D Har inte gjort nåågonting idag, eller jo varit ut och gått har jag. Annars har jag bara suttit vid datorn och gaamat framför youtube till eempel och tittat en film och tittat på en massa annat som bloggar och sånt.
Söndagarna går ut på ungefär samma stil man orkar inte göra något, fasst jag inte va ut igår men jag har varit lika trött och slut. Igår så var jag ju då på Zumba maraton och det var riktit trevligt faktis gillar verkligen ZUMBA. Man får dansa så mpnga olika stilar. Man var riktit trött och slut efter man kom hem , blev att hoppa i dushen direkt för man var dyngsur på ryggen. På kvällen så gjorde jag inte mycket alls, jag övade på julsångerna vi ks aha när vi är i luciatåget, och så sjungde jag karaoke.
Nehh nu ska jag titta beck och sedan blir det att lägga sig men jag kommer inte somna någon gång för jag sov till klockan 2 idag :O
Byebye.

ska sätta upp en låt som jag tycker är riktit bra faktist, trodde aldrig jag skulle börja tycka om en låt som Mitchel musso har gjort men tyydligen. Men jag är ju en sådan person som tycker om vilken musik som hels, jag kan lyssna på allt.

MITCHEL MUSSO- Get away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0