Fagerö

Igår så var det fagerö och det var roligaste kvällen hittills iår där :D Dansade mest hela kvällen och det var riktit kuul. Vi var på förfest hos malin och där satt vi och hae kul också med skratt.
Idag så vaknade jag halv 12 och det tyckte jag var ganska konstit, var ju ganska tidit det :P
Har inte gjort mycket har tittat på tvo h bakat en kladdkaka så har jag hunnit göra också, varit ut en sväng och hjälpt mamma att ta ner gungan.

Ikväll ska jag till malin och vi ska först ta kort på mig för jag ska skicka in ett kort till brages lucia. Knappas kommer man med men. Får se.
Sedan så ska vi åka till varberget och och gå :D
Nu ska jag börja göra mig klar.

CYA!

Bild på oss före vi for ut :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0