Malin.

arit hos malin ikväll :D Vi har nu tagit en massa kort och så har vi tittat runt på datorn och pratat om en massa. Så riktigt trevlig kväll.
Ska då imorgon åka iväg till vasa på shoppingdag med mamma och syster så får se då om jag hittar det jag vill ha.
Tidigar idag så tittade jenny och jag på disney filmen Hercules (Y) väldigt bra film fasst den är ritad men vadå man växer aldrig ifrån disneyyy :D
Jenny oc jag har tittat på nätet vilka filmer av disney som vi inte sett och vi ska ladda ner dom nu och se :D Så snart har man varendast en av disneys filmer tittade.
Nu ska jag ta natt Blir tidig väckning imorgon.
GODNATT
Bild på malin å mej ifjol.
Bäst som finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0