onsdag

Tjena. Jobb idag till klockan 5 och efter det så åkte jag till photo quick och tog ut några foton som jag framkallade igår. När jag kom hem så åt jag och sedan åkte jag med mamma och pappa till vargberget. Vi gick 4 kilomter och det gick riktit bra tyckte jag hade bra tempo på. Skulle aldrig kunna gå där utan musik ;P jag har nog gjort det men det blir tyngre då :P
När jag kom hem så var jag bara och bytte skor för jag blev såå sjuk i fötterna av dom där skorna som jag hade till vargberget. Så sedan efter jag hade bytt så gick jag ut och gå med cissi. vi gick 3 kilometer så sammanlagt idag ar man gått 7 kilometer + lite till. :D stolt.
Nu ska jag kolla på Glee :D

Puss hejjj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0