woopsie

Har varit dålig med detta bloggandet nu. Men ska försöka kärpa mig. Ialla fall i lördas så blev det ett åka ut och köra med malin och rex och vi snackade om det mesta och hade en riktig trevlig kväll.
Igår så kom malin hit till mig och vi tog kort kan sätta upp några kort :D
Sedan så satt vi och spelade guitar hero och jag gjorde en liten film på datskin.
Idag vaknade jag av att malin ringde och sa att hon behövde låna våran printer för deras hade något fel, så då kom hon hit en kort stund och vi fixade det. Är ledig idag men imorgon ska man tillbaka till arbetet, höstlovet är nu över.
Sitter och spelar spel på miniclip.com :P haha i brist på annat att göra ;)


Pics från igår.

hmm :P jaa man får ju undra vad man gör på denna bild men nååjaaaaa
CYA!

Kommentarer
Postat av: Therese

Gillar om det du skrivit! Skojigt att se en del sunda saker och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

2010-11-30 @ 12:47:11
URL: http://jade.se/reseguide/bangkok
Postat av: Emma

sv: Tackar så mycket :D

2010-11-30 @ 19:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0