7 veckor hemma nu.

ej, var då till WBN igår och det var riktitkul faktist hkom in på 5 barer plus en som ine hörde till WBN. så man kan säga 6 barer. Hade en riktit rolig kväll igår och träffade på massa med bekanta. Åkte hem på natten med internatspersonalen (Y) heh.
Det är därför man är trött idag nu när man var ut igår, har just tittat på en film (guess who) och jag tänkte somna flera gånger medans jag tittade.
Man fick nu åka hem idag så jenny kom och hämtade malin och mig till itnernatet och så for vi hem. Hade hem mycket med saker nu nör man ska vara hemma nu i 7 veckors tid. Ska ut på praktik nu och jag ska vara på närpes apotek så håppas det blir kul.
Nu ska jag snart traska iväg till Cissi så vi Hörs senare!
Cya.
Pics från igår.
Tog en bild före vi åkte av mig så sådär såg min facelook ut.
lite dålig kvalite på den bilden men.
Bil på malin före vi for.
Bild på mig från baren Happy barrel.
Bild på malin från samma bar :D
Jag och sofie i taxi hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0