bio.

Hej, När jag kom hem från skolan idag var det bara att byta om så kom jenny och hmtade mig för vi skulle åka in till stan, malin satt också på in till stan. Jenny och jag for runt i massa med mataffärer för vi skull ha några kyckling ben eller vad det heter åt mamam och pappa som ska ha dem i heljen.
Letade också efter ugnspotatis i folie men dom var skut på alla affärer. Efter allt det springandet så åkte vi till Tereses lägenhet och fördröjde tiden till filmen började som vi skulle på, vi for på bio då klockan 9 och tittade på filmen Killer, var faktist riktit bra. Vi for via internatet också och så packade jag för vi fick ta helj en dag tidigare :D
eller vi har jumppa imorgon men det var valfritt så man kan skaffa intyg här ifrån lika bra.
Nåja kom jusst hem till närpes och ska nu snart gå och sova.
Bye sweet dreams :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0