Cykel. :D

cha.  Idag så har vi haft data hela dagen, och jag var vääldigt trött i skolan.  Sedan när jag kom hem så tittade ajg på fångarna på fortet. Sedan kom malin hem och vi satt och slöade och sedan började vi laga kyckling och fullkornsris. Sedan efter det satt vi en stund vid datorn. Men då efter det åkte vi ut på en cykeltur vi var till helsingbyn och vi cyklade om min kusins hus för malin ville se det, och sedan hem till internatet tillbaka. Var faktist riktit uppfriskande med en cykeltur.
Sitter nu igen vid datorn, det är de det går ut på här på internatet, sitter vid datorn heeela tiden. Men nesta vecka ska vi nu börja åka och simma och cykla mera och Zumba och en massa sånt skojj. :D
Byebye.


Jag just nuu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0