Fredag.

Hej idag har det varit en slö dag. Har hunnit titta på 4 filmer sammanlagt idag. Först tittade jag på prinsess protection program sedan så blev det en film som hette management, vet inte riktit hur man stavar. Efter den filmen tittade jag på i taket lyser stjärnorna. Men sedan så gick jag till cissi och vi har spelat the sims 1 och har gjort en superstar där. Går riktit bra för henne. :P Sedan så gjorde jag om lite på bloggen eller jag skulle ju bara ha till den där texten som är under den där lilla bilden. Men så blev det inte jag var och råkade radera något tror jag så det har blivit svart text på namnen under katergorier och inlägg och där på vänstra sidan. Har försökt att sätta in vit text men det funkar aldrig så man får närvfel.
Nåja nu när jag kom hem från Cissi så har jag tittat på återigen en film, och det blev Wallander- hämnden.
Men nu så blir det att ta natt. :D
puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0