Helj!

Tjennnaa. Kom hem frn vasa där halv 3 tiden typ och jag gjorde inte så mycket då, jag tittade på the last song ennu en gång. Har varit ut en sväng och ätit krusbär och så har jag suttit och spelat kort med Simon och jenny :D vann inte en endaste gång :( Hehe nåjaa. Sedan så åkte jag med mami och papi till vargberget och vi har gått 5 kilometer. Det var riktigt uppfriskande.
Nui blir det snart att äta an skink paj och sedan titta på en film med jenny, simon, och mamma får se om pappa också orkar sitta och titta ;P
Men ska hoppa i dushen nu först :D Är Svettig från promenaden.
C yaa!

Passande bild hihi :D neeh ingen slappade efter när vi gick, jag var till och med först idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0