Söndag.

Hej. Har varit lite slö med att blogga över heljen. Har inte haft något att skriva om heller, har bara hft en chill helj.
Festade ju i onsdast så jag tyckte man kunde ta det lungt då i heljen.
Har nu idag varit ut och gått med Cissi, vi gick långt :D Vi pratade om det mesta. Men det brukar vi göra för det mesta.
Imorgon blir det min första dag på praktik så håppas det blir kul. Vet inte när jag slutar men jag tror det blir typ 3 tiden. Imorgon när jag kommer hem ska jag göra maten åt mamma och mig, jag ska göra tonfisksås. Det är jag som kan det eller malin har lärt mig :D och det är såå Mumsit. Tack malin för du lärde mig.
Jenny och pappa kommer att åka iväg till åbo imorgon för dom ska över till sverige, :) skulle ju nog velat följa me men dom skulle till göteborg och pappa skulle se på en traktor som han är intresserad att öpa så. Men papap och jag åker till Sverige sedan när jag ska ha min bil. :D
Men nu blir det nog att ta natt ska upp klockan Kvart före 8 imorgon och åker iväg till apoteket kl halv 9 med vespa.
SOV SÖTT ALLA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0