Dag 3!

Gick till "jobbet" klockan kvart över 9 och tog tunnelbanan till Söder. Har varit riktigt kul att arbeta där idag för jag har blivit riktigt bra vän med en som jobbar där och hon heter Sherry och vi skrattar och pratar om det mesta. Det roliga var idag när vi stod i kassan idag så gick några utlänningar utanför och ropae en massa saker till oss och visslade :D ropade typ söta och sånt ;P haha. Jahh jisses vad vi skrattade :P dom var nu inte så gamla heller. Har stått i kassan mest hela dagen idag och där trivs jag . Det är jätte roligt att stå i kassan.
Imorgon så håppas jag det blir lika kul som idag.
Jo imorgon fyller ju Bästaste Malin hemma i Finland ;D Så jag säger grattis i förskott åt dig Gumman ;D Nu är du äntligen 18 ;D Håppas det går bra med körkortsteorin imorgon också håller tummarna för dig.
Nu ska jag snart gå och sova. Puss hejj!
Har tyvärr inga bilder från idag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack tack stumpan! :D

2011-04-14 @ 21:30:51
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0