Gokväll

Praktiken idag gick ganska så lågsam men roligt hade man nu och mycket att göra för som hade en ny kampanj där som skulle göras. Det är bara två dagar kvar nu tills man ska hem till Finland :( Sorligt men man saknar ju no Maliin å familjen liiite ;D Men jag kommer sakna personalen på apoteket för dom är ju bara för härliga :D Men jag kommer nog ha kontakt med dem genom facebook. Imorgon så ska jag bjuda personalen med lite godis ;D
Ikväll så har vi inte gjort någonting bara suttit och slöat till max. Men det är skönt det också.
Nu gonatt!
Bild som blev tagen före jag åkte till Sverige.

Kommentarer
Postat av: elin

Tack så mycket, kolla in min blogg mycket om du gillar shopping och mode! shopping är mitt liv!:D

2011-04-19 @ 10:15:02
URL: http://elinannawinegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0