Gokväll.

Har det färdigt packat nu typ, bara lite småsaker kvar :D Sitter och tittar på körslaget nu och tar det lungt. Vet inte vilken kör jag hejjar på men kanske Lisas kör eller Andreas kör. Vet inte riktigt. Oijj vad jag längtar tills vi åker imorgon, och lite närvös är man ju att börja praktisera på ett svensk apotek med nya människor och sånt. Men jag tror nog det kommer gå bra.
Lite surt är de ju att man missar malins 18 års dag men jag ska fira henne rejält när jag kommer hem ;D Janå hon åker ju förståss utpå bar hon också men där slipper jag ju inte in ännu men snart joinar jag henne.

Nu så säger jag hejdå. Hörs imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-10 @ 13:58:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Malin

ha de så kul! :D

Japp vi ska fir som fan tå vi får ga åp bar båda två! :D

2011-04-10 @ 15:05:58
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0