Hatar skolan idag.

Har två F*cking tenter imorgon så jag har suttit och läst på dem en massa idag men jag fattar endå ingenting. AAH blir galen när dom måste klämma in alla prov på sista dagen. Har nu hunnit att spela gitarr ikväll också och oijj vad det var roligt som vanligt. :D Malin spelade också med mig.
Får se nu då imorgon om jag klarar ekonomi tenten, jag håppas jag gör det men man vet aldrig. Varför måste vi lära oss att bokföra, man har ju bokförare till det jobbet ;D
Neh nu ska jag ta och gå och lägga mig GONATT!
Imorgon kommer mamam efter mig när jag slutar skolan och vi åker och packar i alla grejjer från internatet i bilen och sedan hem. Så då är jag hemma i 6 veckor ja eller längre än 6 veckor det blir ju sommarloov ;D
BAJJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0