Hejj hopp!

Hej idag vaknade jag 3 :D hehe LYCKAT! Nåja jag är sjuk också så det är inte konstigt. Igår blev det nog att åka till Vasa till mina kusiner i alla fal för jag var så trött och sjuk så jag tänkte väl det orkar jag vär att åka dit alltså. Så där åt vi middag och brände påskbrasa och lyssnade på Robins inspelade skiva som han gjort med sitt band i studion. Kom hem halv 3 och då var jag så trött så jag bara jick och la mig direkt, somnade flera gånger i bilen också.
Ikväll vet jag inte vad det blir heller snackar som bäst med Malin och funderar över livet :P haha nämen vi fundrar vad vi skulle kunna hitta på. Hallis finns det ju men där är jag för liten ännu om två veckor skulle det ha gått men nejj inte nu. Ja jag fyller om två veckor 18 :D Då ska vi ha kul hörni. ;D Får se hur det går men körkortet . Wish me luck!!
Nämen hejjdå med er!!
Har inga bilder att lägga upp nu förtiden, kul asså.

men jag kan lägga upp en påskbild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0