Hemma nu då!

Ja igår kom jag hem med flyget och då stod Malin och väntade på mig ;D Sedan så for vi in till stan och köpte ditt å datt och sedan bilade vi hem till Närpes. Det var skönt att komma hem på ett sätt men men jag saknar svenskarna. Sedan så bytte jag bara om och gav Malin sin present och sedan så for vi till Tb på mat och sedan körde vi runt i Näsby. Där träffade vi också Måne så vi pratade med henne och hon satt sig i Malins bil och så fortsatte vi köra runt. Idag har jag varit riktigt slöö och sjuk, usch blev sjuk efter resandet. Ikväll så var Cissi hit ett varv och vi snackade nu om ditt och datt. :D
Nu tar jag natt. Vet inte vad jag ska göra imorgon antingen stannar jag hemma och ser om det finns något att göra här eller så åker jag till mina kusiner och är där, bäst skulle det kanske va att vila när man är så sjuk nu :D Sparar sig tills man är 18 ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0