Hepp!

Idag har man jobbat och vi hade riktigt kuul i arbetet :D Imorgon är det sista dagen :( Buhuhu. Vad sorligt asså. Åker hem på torsda. Kommer att åka hit till Sweden snart igen tror jag nog :D Älskar detta place. Men man ska väl hem och ta körkortet nu då så man har det. ;P Malin har fått sitt körkort idag så jag säger GRATTIS till henne ;D
Vi ses på Torsda när du kommer och hämtar mig till flyget ;P
Nu ska jag snart gå och lägga mig så jag är taggad min sista dag, Synd att inte Sherry är i jobb imorgon men vi tog farväl idag, men jag håppas det inte var sista gågen jag såg henne.
Imorgon ska jag packa min väska och hur det ska gå till vet jag inte, jag kommer absolut inte få plats med allt. :O
Lite hemlängtan har man ju förståss men här trivs jag ju också som sakt skitbraaa!
Nu ska jag sluta och upprepa typ det jag har sakt förr så jag säger GODNATT & sov gott ALLA!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack! :)

Ja kom hem nu! :D

Vi kan no far å häls åp dit i sommar ;)

2011-04-20 @ 16:42:25
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0