Shoppat idag.

Imorsse gick jag in till Centrum till kl 11 och då mötte jag upp mamma och pappa och så började vi att shoppa. Köpte en One piece från Gina trico och två klänningar har jag köpt idag också. En från H&M och en från Vero moda. En tunik/t-kjorta köpte jag från Cubus. Var och åt en Pizza som lunsh på ett ställe som jag inte minns namnet på. Sedan gick vi till Slottet och tittade ut på fin utsikt från slottsbalkongen eller balkong är det väl inte men. Sedan gick vi genom kungsträdgården och sedan til Stureplan.
Vi var på en kaffe till Vete katten som det heter. Riktigt mysigt ställe tycker jag. Nu är jag tillbaka till hotellet och sitter i min one piece och tycker den är riktigt skön ;D Älskar den.
Bilder från idag kommer upp senare när jag fört över dem till datorn.
BAJJ BAJJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0