Slött!

ja gud va jag är slö med att blogga. Men jag har nu typ inget att säga förutom att jag ligger och degar typ hela tiden för jag är fortfarande sjuk. Janå man har ju faktist varit till vasa idag och då körde jag mina 2 sista körlektionerna. Så det känns sköönt. Imorsse var jag också till sjukhuset..... Johh jag var och tog ett svalgprov för jag hade skit ont i halsen imorsse och när min mamma tittade ner i halsen så tyckte hon att vi skulle åka och kolla upp det. Så får se nu då väntar fortfarande på svar. Men vi tog två prov så det första visade negativt men det var ett sådant snabbprov så det behöver inte va säkert.
Men nu ska man väl börja gå och sova. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0