Denna dag.

Har gått ut på Skola, och sedan så hade jag körlektion, fick köra i rondeller och fick köra 80 km/h idag :D haha. Sedan så har jag bara slöat framför datorn och tittat på en massa Youtube klipp om allt från idolerna, och så kom jag in på en massa annat om många olika artister. Meen det är ju inte så ovanligt med mig. :D LOVE IT. Har också läst lite Samhällslära som vi har prov i imorgon. Men vi får ha med anteckningarna på provet så får håppas man fattar frågorna då i sin tur. Kom just ur dushen och tänkte nu fortsätta med att sitta på you tube, lyssna på musik m.m.
Sedan så väntar sängen. :D
GODNATT MED ER!
Har blivit lite besatt av dom här nu när dom var så otroligt bra och roligt att få höra och se dom i verkliga livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0