ovanligt morgonpigg.

Vaknade redan 11 idag. Jisses, jag som brukar sova halva dagen. Så var man till och med ut igår. Nåja kom nu hem ganska så snabbt men endå. Ska idag inte göra ett dugg.  Ska bara chilla till 100.
Imorgon blir det att åka iväg till Tammerfors och se på en bil som Malin ska ha. Så då blir det mycket bilkörande. Men visst ska det också gå. Måste bränna en Cd idag så vi har något att lyssna på. Skulle vilja ta min bil men det är inte besiktad en så den får vi inte ta och köra med. Om vi skulle ta den skulle vi fått lyssna på Ipodden i bilen. (Y) Sitter och lyssnar på Jay Smith nu för mamma spelar skivan hans i hela huset såå :D
Har gjort en Länk till malins blogg här på högra sidan-----------> :D Gå in på hennes blogg.
Igårkvällen kan jag väl säga lite om också förståss. Den var nog helt okej, träffade på många som man inte pratat med på jätte länge. Så det var riktigt kul. Sedan kom ju ABI så vi hann ju prata med dom lite också. Eller dansa blev det väl mest.  Men som jag sa så blev det en ganska så tidig kväll. Men jag var nog nöjd att åka hem.
Talk to you later!! BYE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0