Söndag

Har varit ganska lugnt idag. Vaknade när mamma kom hem från jobbet och hon slutade 1. Efter det satt jag bara och piggnade upp. Sedan så gick jag ut och körde med mi bil på gården och det gick faktist riktit bra att köra med den och den var lättkörd. Men jag skulle ju vilja köra lite läängre en bara på gården av och an. Men det är inte att ta några risker. JAg färgade håret när jag kom in. Är riktigt blond nu i håret igen. Love it. Jag hatar utväxt.
Jag har varit in till mormor också och vi satt och pratade om allt möjligt. Efter så gick jag ut på en promenad med C :) var uppfriskande, men jag fick öronverk, men det har nog gått om nu.
Nu just sitter jag och tittar på wallander och sedan blir det att gå och lägga sig. Tar 9ans buss imårgon till skolan.
Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0