Talang i Korsholms högstadiet

Ja det ska jag på ikväll. Mamma, pappa och Jenny kommer hit och hämtar mig oh sedan så åker vi dit. Min kusin Robin så ska uppträda i deras husband och kanske vara med i något nummer jag vet inte riktigt. Ska bli roligt att åka och titta i alla fall. Var också ifjol och tittade.  Skolan idag har inte varit så tung. Började kl 10 och har varit till kl 2. Så inte så lång dag idag heller. Men imorgon blir det full skoldag.
Har nu suttit och tittat på onepiece en lång tid och jag vill verkligen ha en sådan. :D :D När jag åker till Sverige på praktik så kommer jag nog köpa en :D Dom är juu såå snygga och sköna ser dom ut att vara. Vet inte riktigt vilken färg jag vill ha men kanske en svart eller typ Rosa eller blå eller.... ja jag vet inte. :P
Denna blå ser ju ganska så nice ut.

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj vittu hande va nice! ja börja ju skåd jag nu å, ja vill å haa! :)

2011-02-22 @ 17:03:29
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

di finns itt i sverige, bare åp internet från norge e di ju. å di kostar ju typ uvi 150 € om itt di e åp rea! :)

2011-02-22 @ 18:15:55
Postat av: Emma

Di finns no visst i Sverige. E finns tillåme en egen affär fö di, joh ja väjt att di je dyr men man kanske hittar nain bili nain stans :D

2011-02-22 @ 22:18:47
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0