Tillbaka till internatet.

Kom just hem, vi var också till Kusin Robins hem efter talangshowen. Vi åt varmkorv och snackade. Var riktigt duktiga sångare ikväll och det finns många talanger i dena där skolan. Robin var också riktigt bra att spela.
Ska ta natt nu börjar redan kl kvart över 8 imorgon.
Ja förresten måste berätta om en grejj före jag åkte iväg på talang, det var så att jag upptäckte att vi hade en stor spindel i taket här i vårat rum, såå jag blev skiträdd. Enda rädslan jag har är spindlar nestan. Fyyh tycker dom är så äckliga. Janå i allafall jag skulle ju försöka få död på den men jag ville inte bara trycka med ett papper på den för det brukar knastra så äckligt då. Så jag tog min kettlebell och tejpade fast papper på den och slo den i taket på spindeln. Förlåt för er som tycker man inte ska döda spindlar, jag är ingen djur ovänn men spindlar tycker jag inte har rätt att skrämma livet ur en såå. Det var enkelt då att bara ta bort tejpen och pappret och slänga spindeln och pappret i toaletten. Byebye spindel. RIP.
Neeh nu ska jag sluta ligga hör och yra och snacka skit .:P
Sov gott alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0