År 2010 i bilder.

'
'
Förra nyåret. början på 2010.
VI var på fest till "Smidjon".
Firade måne som Blev 18 år.
Malin blev 17 år. Var ut och kidnappade henne ;D
1:a Maj
Malin och jag firade våra födelsedagar.
Fest på min villa.
hmm...
Åminne öppning 2010.
POP-kalase
Tomatkarneval 2010.
Sverige 2010.
Tog bilder, och denna bild skickade jag in till Brages lucia intagningen.
Malin och jag har tagit en massa random pics detta år.
Kom med i brages lucia och blev Tärna :D Super roligt var det.
Det var mitt 2010. Finns nog mera bilder men det var nu lite detta i allafall.
Hoppas detta år blir lika bra som förra. Men Det tror jag nog, som det ser ut nu så kommer det nog bli det bästa året på länge. För detta år så fyller man 18 och får bil. :D :D :D En annan sak också är att man får åka på My Chemical Romance Konser.
Ne nu ska jag titta film. Sov gott alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0