Måndag då igen.

I morse så var vi med niorna det var riktigt trevligt  faktist. Visade runt dom lite i skolan. Efter skolan så satt vi på med Lizze in till Stan och där så var vi på GinaTrico och H&M, blev nog att köpa något från H&M, hade ju presentkort. Köpte också ledervantar. Nöjd med mina köp idag. Har ätit tortillas ikväll när vi kom hem och så har malin jag och linn suttit och talat om dom härliga lågstadietiderna :D Haha, guud vad man har hunnit med mycket. Roligt har vi nu haft det. Fick reda på att Jenny hade ordnat så att Malin och jag har fått biljett till Idol i Jeppis, så nu får man se alla i idol 2010, nestan alla i alla fall. Hade ordnat med stjuss och allt också. (Y)
Nu ska jag lyssna på Spotify och Chilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0