Min morgon

Hej, denna morgon så har jag inte gjort mycket, det är ju inte så ovanligt :P Nå i alla fall så var Cissi hit efter twilight böckerna så vi snackade lite och jag ska dit ikväll och vi ska titta på film. Men annars denna morgon så har jag sjungit karaoke och sprungit runt och tagit kort av allt möjligt. Nu sitter jag och tittar tv, det är Bygglov i Tv nu, tittar nu inget men det rullar nu på i tv det i allafall.
Karaoke på YOUTUBE
Vackra vinterlandskap utanför köksfönstret
Fåglarna gillar sin fina fågelhålk. :D (tagit genom fönstret därför e det så grynig bild)
Min morgon outfit :P Ignorera mina Röda sockor och mitt Face.
Mjukisbyxor
Panic at the disco t-skjorta
Topp
Mina ben ser så korta ut på bilden. Hahah. Det är är nog för att toppen går så långt ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0