Underbar dag!

Nu är man 18 år och jag har varit på praktik till kl halv 4 och då åkte jag iväg till K-stad och skrev teori. Ja klarade det också :D Wohooooo snacka om lättnad. Men det är uppkörningen kvar. Får håppas det också går lika bra då. När jag kom hem så lugnade jag ner mig lite och började invänta släkten. Farmor kom först hit och av henne fick jag en blomma och en mugg, och presentkort. Av Nina, Robin och Julia så fick jag presentkort till Koti Pizza, Massa med bil saker så som dofttärningar och ett annat mjukisdjur som luktade, en tvättborste, tvättsvamp, spolarvätska, en massa andra medel och en handduk, handduken hörde dock inte till bilen. Av mormor fick jag pengar och en smycke hängare. Av Pappa fick jag en baslåda till bilen ;D Så har jag ju också fått Ipodden som jag fick lite för tidigt. ;P Av mamma fick jag en nomination plupp till armandet och av både mamma och pappa fick jag lite drickbart ;P heheh säger inte vad för sårts drickbart men det kan ni räkna ut själva. Av Jenny fick jag presentkort till Jim och jill, örhängen, och ett tjejspel med en massa frågor ;D ;D
Vilka underbara presenter jag fått :D Tack alla söta och rara!!
Imorgon så blir det åter igen praktik och sedan på kvällen vet jag inte vad jag ska hitta på , blir nog kanske något. Får se får se..
Godnatt med er och ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0